Nivo testosterona kod muškaraca se prepolovio: Najniži u poslednjih pet decenija
Naučnici upozorovaju da studija ukazuje da je u pitanju snažan trend, a ne posledica slučajnosti ili statističke greške.
19:28
10.7.2026.
34 d
Naučnici upozorovaju da studija ukazuje da je u pitanju snažan trend, a ne posledica slučajnosti ili statističke greške.
19:28
10.7.2026.
34 d
Ove zabrinjavajuće podatke pokazalo je istraživanje naučnika sa Medicinskog fakulteta Univerziteta Vašington u Sent Luisu, sprovedeno na više od 160.000 ljudi.
20:45
25.6.2026.
49 d
Stručnjaci iz Hrvatskog instituta za okeanografiju i ribarstvo podelili su na svom Fejsbuk profilu rad objavljen u časopisu Journal of Marine Science and Engineering.
16:49
23.6.2026.
51 d
Više od trećine stanovnika Južne Koreje patilo je od gojaznosti u 2024. godini, pokazali su zvanični podaci, a stopa gojaznosti među muškarcima u 30-im i 40-im godinama bila je iznad 50 procenata.
10:50
14.6.2026.
60 d
Grad Beograd pokrenuo je javnu nabavku za izradu studije "Procena kiseoničkog potencijala u ekosistemima u urbanim sredinama", čija je procenjena vrednost 8,6 miliona dinara, a cilj istraživanja je detaljna analiza uloge šuma u poboljšanju kvaliteta vazduha.
15:10
8.6.2026.
66 d
Lekari upozoravaju da mnogi ljudi tokom toplotnih talasa ne prepoznaju rane znakove dehidratacije, koji se mogu javiti i pre samog osećaja žeđi.
19:48
26.5.2026.
79 d
Stanovnike Nju Orleansa u američkoj državi Luizijani u budućnosti čeka mogućnost da grad bude poplavljen usled porasta nivoa okeana, a stručnjaci upozoravaju da gradske vlasti moraju da počnu sa procesom preseljenja već sada, kako bi se izbegao haos.
17:13
25.5.2026.
80 d
Krave mogu da prepoznaju lica, pa čak i da povežu poznati glas sa odgovarajućim licem, pokazala je danas objavljena studija objavljena u časopisu "PLOS One".
21:25
21.5.2026.
84 d
Ispijanje kafe može poboljšati raspoloženje i podstaći kognitivne sposobnosti, čak i ako u njoj nema kofeina pokazala je nova studija.
17:16
27.4.2026.
108 d
Hrkanje, česta pojava tokom noći, moglo bi biti rani znak opasne hipertenzije, odnosno povišenog krvnog pritiska.
22:12
16.4.2026.
119 d
Nova studija pokazala je da odlazak na spavanje između 22 i 23 sata značajno smanjuje rizik od razvoja srčanih bolesti.
20:41
12.4.2026.
123 d
Ako ste u dobroj fizčkoj formi, to ima veći uticaj na zdravlje srca i dugovečnost nego broj na vagi, pokazuje nedavna studija.
9:11
10.3.2026.
156 d
Naučnici u Velikoj Britaniji razvili su medicinski tampon koji bi mogao da otkrije najranije znakove raka jajnika analizom bioloških signala u vaginalnoj tečnosti, saopštili su istraživači.
9:59
21.2.2026.
173 d
Svakodnevno konzumiranje nekoliko šoljica kafe ili čaja sa kofeinom može blago da pomogne u očuvanju moždane funkcije i smanjenju rizika od demencije, saopštili su danas istraživači.
18:50
9.2.2026.
185 d
Jednostavnim testom krvi mogao bi da predvidi koji će tretman raka dojke najbolje delovati, što bi omogućilo da se pacijentima ponudi najefikasniji tretman i povećavalo njihove šanse da pobede ovu opaku bolest.
21:57
18.1.2026.
207 d
U najvećoj studiji ovog tipa otkriveno je da vakcina protiv kovida kompanije Fajzer-Bajontek predstavlja znatno manji rizik za decu i mlade od samog virusa.
10:54
11.11.2025.
275 d
Jedna svakodnevna duža šetnja bolja je za zdravlje srca nego više kratkih šetnji, posebno za one koji ne vežbaju često, pokazali su rezultati danas objavljenog istraživanja.
20:41
28.10.2025.
289 d
Od leptira do skakavaca, sićušna stvorenja koja pokreću naš svet nalaze se u ozbiljnoj opasnosti.
8:07
22.9.2025.
325 d
Iako kofein ima lošu reputaciju, naučna istraživanja pokazuju da, kada se konzumira iz pravih izvora, može imati iznenađujuće blagotvoran uticaj na zdravlje žena i dugovečnost.
7:30
25.8.2025.
353 d
Izgleda da osećanje duboke usamljenosti, tradicionalno pripisivano najstarijima, zapravo najviše muči znatno mlađe, ukazuje studija Nemačkog centra za pitanja starosti (DZA).
18:47
11.7.2025.
398 d
Kako su crno-beli izgledali u Kostanaju?
19:25
13.8.2026.
11 h
iPhone koji Apple sprema za 20. godišnjicu ipak neće imati stakleno kućište, pokazuju najnoviji izveštaji.
17:00
13.8.2026.
14 h
U zoni Pančevačkog mosta je pojačana kontrola saobraćaja jer se ne poštuje zabrana kretanja vozila ukupne mase veće od 12 tona, saopšteno je danas iz Puteva Srbije.
15:30
13.8.2026.
15 h
U Omišu odjekuju jake eskplozije, a deo stanovnika i turista je evakuisan.
7:16
14.8.2026.
9 min
Danas je petak, 14. avgust. Ovo su istorijski događaji koji su kroz istoriju obeležili ovaj datum.
0:00
14.8.2026.
7 h
Rat u Ukrajini – 1.631. dan. Ukrajina je preko treće strane poslala ponudu Rusiji da obe strane obustave napade na civilne ciljeve u Crnom moru. Pripadnik ruskog Ministarstva odbrane poginuo je u eksploziji u Sevastopolju, saopštio je FSB.
23:59
13.8.2026.
7 h
Veliki požar izbio je večeras u Lokvi Rogoznici kod Omiša u Hrvatskoj, a zbog brzog širenja vatre Jadranska magistrala je zatvorena za saobraćaj. Priprema se i moguća evakuacija stanovništva i turista.
23:47
13.8.2026.
7 h
U Albaniji je danas prijavljeno blizu 40 požara, a u okrugu Tirana i dalje je aktivno pet, prenose albanski mediji.
23:30
13.8.2026.
7 h
Širom Latinske Amerike i zemalja u razvoju Kastro je postao simbol antikolonijalnih i revolucionarnih pokreta.
22:00
13.8.2026.
9 h
Poslednjih meseci domaća dens muzika devedesetih ponovo doživljava veliku popularnost posebno pred novom publikom koja tek otkriva neke od popularnih numera.
18:56
13.8.2026.
12 h
Pit je objasnio da mu loša gluma toliko odvlači pažnju da zbog nje ne može da uživa čak ni u filmovima za odrasle. Uporedio ju je sa prenaglašenim stilom glume koji se mogao videti u starijim filmovima.
18:30
13.8.2026.
12 h
Uoči lokalne proslave Velike Gospojine, u parohijskoj crkvi u Spoljnoj Idriji pronađena su dva rukopisa iz sredine 19. veka, skrivena unutar oltara iz 1857. godine.
17:13
13.8.2026.
14 h
"Udruženje Milutin Milanković" i Polar Srbija potpisali su Sporazum o naučnoj, stručnoj, programskoj i projektnoj saradnji, uz ambiciju da se srpska nauka snažnije uključi u međunarodna polarna istraživanja.
15:19
13.8.2026.
16 h
Hrvatska je među državama članicama Evropske unije koje se protive ili imaju ozbiljne rezerve prema priznavanju katalonskog, baskijskog i galicijskog kao službenih jezika EU.
14:14
13.8.2026.
17 h