Kardiolog otkriva: Ovo morate da promenite pre 40. ako želite da živite duže
Kardiolog je upozorio je da se posledice dugogodišnjih loših navika često počinju osećati upravo oko četrdesete godine.
21:31
1.8.2026.
11 d
Kardiolog je upozorio je da se posledice dugogodišnjih loših navika često počinju osećati upravo oko četrdesete godine.
21:31
1.8.2026.
11 d
Snižavanje holesterola ne zahteva drastične promene preko noći. Male, ali održive navike, poput ranije večere, kratke šetnje posle jela ili češćeg izbora namirnica bogatih vlaknima, vremenom mogu napraviti veliku razliku.
20:45
18.7.2026.
26 d
Sa procenjenih 20,6 miliona novih slučajeva i gotovo 10 miliona smrtnih ishoda godišnje, rak ostaje drugi vodeći uzrok smrti u svetu, odmah nakon kardiovaskularnih bolesti.
16:45
13.7.2026.
31 d
Bolesti srca i dalje su među vodećim uzrocima smrti, a ishrana ima ključnu ulogu u očuvanju kardiovaskularnog zdravlja.
11:21
28.6.2026.
46 d
Briga o zdravlju srca često počinje tek kada se pojave prvi simptomi, iako upravo preventivni pregledi mogu biti ključni za očuvanje zdravlja i kvalitet života.
9:59
31.5.2026.
74 d
Dugotrajno sedenje, posebno duže od osam sati dnevno bez dovoljno fizičke aktivnosti, može značajno povećati rizik od srčanih bolesti, dijabetesa, depresije i prerane smrti, pokazuje više velikih međunarodnih istraživanja.
9:26
18.5.2026.
87 d
Srčane i bolesti krvnih sudova pogađaju mnoge ljude, ali postoje jednostavne promene životnih navika koje mogu da smanje rizik od razvoja bolesti, a kardiolozi ističu da je u ishrani ključ.
21:16
9.5.2026.
95 d
Čak 80 odsto srčanih problema u Srbiji moglo bi da bude sprečeno. Koje vežbe pomažu u regulisanju lošeh holesterola i koliko je zapravo dovoljno?
15:47
27.4.2026.
108 d
Naša zemlja spada u zemlje visokog rizika kardiovaskluarnih bolesti, u takozvanoj četvrtoj zoni.
17:12
21.4.2026.
114 d
Iako su male, borovnice imaju izuzetno snažan uticaj na zdravlje, a naročito na kardiovaksularni sistem. Uključivanje ovog voća u ishranu jedna je od moćnih navika koje dugoročno donose velike koristi za organizam.
8:01
14.4.2026.
121 d
Novo istraživanje pokazuje da male promene u svakodnevnim navikama mogu da imaju veliki uticaj na zdravlje srca. Jedno od ključnih otkrića jeste takozvano pravilo od četiri minuta, koje se odnosi na oko četiri i po minuta brzog hodanja dnevno.
12:30
29.3.2026.
137 d
Bolesti srca i krvnih sudova i dalje su tihi "ubica" broj 1, ali dobra vest je da se na njih može uticati preventivnim kardiovaskularnim pregledom.
12:32
27.3.2026.
139 d
Srce pamti sve stresove, brige, načine i tempo života. U emisiji "Zdrava nacija" o savremenoj kardologiji i prevenciji govorio je čovek koji je ceo svoj radni vek posvetio srcu, prof. dr Milovan Bojić, direktor Instituta za kardiovaskularne bolesti "Dedinje".
13:24
5.3.2026.
161 d
Tokom više od jednog i po veka, očekivani životni vek u najbogatijim zemljama neprestano je rastao. Spektakularni skokovi u dugovečnosti zabeleženi su u 20. veku, u korelaciji sa padom zaraznih bolesti i napretkom u kardiovaskularnoj medicini.
17:13
23.2.2026.
171 d
Čak i ljudi koji se osećaju potpuno zdravo često imaju ozbiljan kardiovaskularni rizik, a da toga nisu svesni.
11:41
31.1.2026.
194 d
Briga o zdravlju srca i održavanju holesterola pod kontrolom često počinje malim, ali važnim promenama u ishrani.
19:54
30.1.2026.
195 d
Kardiovaskularne bolesti i dalje su jedan od vodećih uzroka smrti u svetu, a stručnjaci upozoravaju da se znaci upozorenja ne pojavljuju uvek tamo gde ih očekujemo.
13:36
27.1.2026.
198 d
Nezarazne bolesti (NCD), poput kardiovaskularnih oboljenja, raka i dijabetesa, odgovorne su za 75% smrti na globalnom nivou, ali uprkos tome nisu prioritet na svetskoj zdravstvenoj agendi.
10:31
22.1.2026.
203 d
Srčani udari često su u centru pažnje kada je reč o zdravlju srca, iako postoji genetski poremećaj koji godinama može ostati nedijagnostikovan i istovremeno predstavljati tihi uzrok iznenadnih smrti naizgled zdravih mladih ljudi, hipertrofična kardiomiopatija.
8:00
11.1.2026.
214 d
Zeleni čaj i kafa su dva najpopularnija napitka na svetu, poznata po tome što podižu nivo energije i nude niz zdravstvenih prednosti, posebno za srce.
8:02
8.1.2026.
217 d
Kako su crno-beli izgledali u Kostanaju?
19:25
13.8.2026.
1 h
iPhone koji Apple sprema za 20. godišnjicu ipak neće imati stakleno kućište, pokazuju najnoviji izveštaji.
17:00
13.8.2026.
4 h
U zoni Pančevačkog mosta je pojačana kontrola saobraćaja jer se ne poštuje zabrana kretanja vozila ukupne mase veće od 12 tona, saopšteno je danas iz Puteva Srbije.
15:30
13.8.2026.
5 h
Dve osobe su zadobile teške povrede, a devet je lakše povređeno kada je putnički voz danas iskočio iz šina na istoku Saseksa, u Engleskoj, saopštila je lokalna služba Hitne pomoći.
21:04
13.8.2026.
6 min
Rat u Ukrajini – 1.631. dan. Ukrajinski predsednik izjavio da je njegovoj zemlji potrebna tek desetina američkih presretača raketa "Patriot" kako si se odbranili od ruskih raketa. Dok Rusija navodno sprema veliku mobilizaciju, Ukrajini preti teška zima.
20:48
13.8.2026.
22 min
Dnevne novine u Srbiji za petak, 14. avgust 2026. godine na naslovnim stranama najavljuju brojne aktuelne društveno-političke teme i donose ekskluzivne priče.
20:43
13.8.2026.
26 min
Američki ministar odbrane Pit Hegset izjavio je da američka mornarica može neograničeno dugo da održava pomorsku blokadu Irana, dok američki predsednik Donald Tramp tvrdi da Sjedinjene Američke Države kontrolišu Ormuski moreuz.
20:29
13.8.2026.
40 min
Pripadnici tzv. kosovske policije izvršili su danas više pretresa u okolini Zubinog Potoka, tokom kojih su privedene dve osobe, dok je u selima Oklace i Dren pronađeno oružje.
20:15
13.8.2026.
55 min
Poslednjih meseci domaća dens muzika devedesetih ponovo doživljava veliku popularnost posebno pred novom publikom koja tek otkriva neke od popularnih numera.
18:56
13.8.2026.
2 h
Pit je objasnio da mu loša gluma toliko odvlači pažnju da zbog nje ne može da uživa čak ni u filmovima za odrasle. Uporedio ju je sa prenaglašenim stilom glume koji se mogao videti u starijim filmovima.
18:30
13.8.2026.
2 h
Uoči lokalne proslave Velike Gospojine, u parohijskoj crkvi u Spoljnoj Idriji pronađena su dva rukopisa iz sredine 19. veka, skrivena unutar oltara iz 1857. godine.
17:13
13.8.2026.
3 h
"Udruženje Milutin Milanković" i Polar Srbija potpisali su Sporazum o naučnoj, stručnoj, programskoj i projektnoj saradnji, uz ambiciju da se srpska nauka snažnije uključi u međunarodna polarna istraživanja.
15:19
13.8.2026.
5 h
Hrvatska je među državama članicama Evropske unije koje se protive ili imaju ozbiljne rezerve prema priznavanju katalonskog, baskijskog i galicijskog kao službenih jezika EU.
14:14
13.8.2026.
6 h
Belgijski influenser Mihil Vandevort preminuo je u 28. godini od zastoja srca. Bolovao je od retke genetske bolesti progerije, a uprkos prognozama lekara živeo je više nego dvostruko duže od očekivanog.
13:17
13.8.2026.
7 h